Stage lopen in Fuerteventura! - Reisverslagen van Emmy van Schooten - WaarBenJij.nu Stage lopen in Fuerteventura! - Reisverslagen van Emmy van Schooten - WaarBenJij.nu

Stage lopen in Fuerteventura!

Na 3 weekjes terug te zijn in nederland van mijn studie ervaring in Zaragoza, plak ik er weer lekker 5 maanden aan vast om nog eventjes te kunnen genieten van de spaanse cultuur. toch iets anders nu, want nu ga ik naar de Canarische eilanden! Fuerteventura om precies te zijn.
Daar ga ik stage lopen in een super de luxe 5 sterren hotel, en natuurlijk hou ik jullie allemaal op de hoogte van mijn belevenissen.
jammer genoeg heb ik niet altijd wifi dus verwacht niet al te veel verslagen deze 5 maanden.
Ik hoop dat jullie weer gaan genieten van al mijn belevenissen!

Dikke kussen,
Emmy

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2013

Don't worry, be happy

29 Mei 2013

Me meest geweldige week hier!

14 Mei 2013

Update vanaf me eilandje!

17 April 2013

Little Miss Sunshine

26 Maart 2013

Living the good life
Emmy

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12511

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 14 Juli 2013

Stage lopen in Fuerteventura!

05 September 2012 - 04 Februari 2013

Naar Spanje

Landen bezocht: