Kort verslagje - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Emmy Schooten - WaarBenJij.nu Kort verslagje - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Emmy Schooten - WaarBenJij.nu

Kort verslagje

Blijf op de hoogte en volg Emmy

08 September 2012 | Spanje, Zaragoza

Ik verveel me een beetje, dus ik zal wel eventjes schrijven over gisteravond. nadat ik mijn verhaal had geupload, gingen we naar Carmen, een meisje die is aangesloten bij ESN voor erasmus studenten (zoals ik). zij woont in Zaragoza en is ook gewoon spaanse. we gingen met haar uit eten bij 'El museo de Tortilla'. dat was een heel klein restaurantje waar je tapas kon eten met alleen maar soorten Tortilla. Tortilla is trouwens gewoon omelet achtig iets. Bij de bar stonden allemaal bordjes met al die tapas en kon je dus kiezen wat je wou. op aanrader van Carmen had ik een tortille met champignons, eentje met iest wat ik niet meer weet, en eentje met een soort spek ofzoiets wat heeeeel erg pittig was. die met champignons was echt heeeeeel erg lekker en die andere waren ook wel lekker, maar ietsie minder :P owja, het was trouwens ook echt weer heel erg goedkoop, heeeerlijk die crisis hierzo :P. Daarna gingen we naar een plein waar vriendinnen van Carmen waren om een drankje te doen. toen was het trouwens al een uur of 11 ofzo. 1 meisje kwam uit Tenerife, maar die andere waren allemaal rasspaanse. nou, die praten snel joh! ik heb geprobeert om een beetje te luisteren, maar soms haakte ik af :P
we gingen naar een plein met een barretje en konden we lekker op terras zitten. op aanrader van Carmen dronk ik een heel populair drankje, ik ben de naam vergeten, maar het was een mix van cola met wijn :P het smaakte naar een soort koude Glüwein, of Sangría maar het was wel lekker! en die kreeg je trouwens in echte bierpullen, dus aan 1 drankje hadden we zat! (ook heel goedkoop: €2.40) daar hebben we heel lang gezeten tot een uur of 2, en ik heb lekker lopen luisteren naar hun snelle spaans en zelf ook wel spaans gepraat. een goed begin van het weekend dus!
daarna gingen we lekker naar huis en gingen die andere meiden nog naar een heavy metal cafe ofzoiets :P wij haakte dus af ;) haha
in het hostel hebben we heeeeeerlijk geslapen.
de volgende dag (vanochtend dus) werd ik ietsie te laat wakker, maar ik heb wel lekker geslapen. Toen heb ik maar meteen de laptop gepakt op zoek naar een woning in de buurt van mijn universiteit. ik heb er heeel veel uren in gestoken met als resultaat 7 potentiële kamers. de een wat beter dan de ander, maar dan heb ik tenminste iets achter de hand.
daarna heb ik gewoon lekker in het hostel gezeten en een beetje internetten enzo. En terwijl ik dit aan het typen ben, komt opeens Olga binnen lopen. ze gaat toch niet het contract ondertekenen want ze moest zwart betalen en er was helemaal geen internet. dus ze ziet ervanaf. dus kunnen we nog samen op huizenjacht gaan :P zometeen gaan we dus met ze 2e wat eten en hopelijk langs wat kamers. Vanavond staat nog niks op de planning, maar dat word vast heel erg leuk ;) Morgen probeer ik weer te vertellen hoe het was, maar dat kan ook maandag worden :) xxxx

  • 08 September 2012 - 15:30

    Annemiek:

    Hoi Emmy.

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat.Hopen dat het gauw gaat lukken mat een kamer. Vast wel :-)

    Grtjs van ons allemaal xxx

  • 08 September 2012 - 15:30

    Annemiek:

    Hoi Emmy.

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat.Hopen dat het gauw gaat lukken mat een kamer. Vast wel :-)

    Grtjs van ons allemaal xxx

  • 08 September 2012 - 18:53

    Hanny Dekker:

    Hola Emmy,

    Wat leuk om je ervaringen in Spanje te volgen en het valt niet mee om een kamer te vinden, zeg.
    Maar houd vol hoor, de aanhouder wint. Ik lees dat je al veel leuke vriendinnen hebt gevonden dus je gaat het echt heel leuk krijgen daar!! Succes met de spaanse taal e adiòs!

  • 08 September 2012 - 22:08

    Ome Aad:

    hi love, ik heb het al in de gaten je bent op de goeie plek vindt het leuk om te lezen. gr ome Aad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmy

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 12509

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 14 Juli 2013

Stage lopen in Fuerteventura!

05 September 2012 - 04 Februari 2013

Naar Spanje

Landen bezocht: